آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عجیب ولی واقعی

سلام

امروز ساعت 3 قرار بود کارنامه های نوبت اول رو بدن

من هم وقتی ساعت 2 تعطیل شدیم دیگه نیمودم خونه و مدرسه موندم تا مادرم بیاد

موقعی که مادرم تشریف آوردند حدود 1 ربع سرگردون بودیم تا اینکه من رفتم با بچه ها بازی ولی مادرم در دفتر مدرسه نشست.

یک لحضه رفتم داخل ساختمون که کارنامه خودم رو در دستان مادرم دیدم  تا گفتم معلم چند شده مامانم گفت چرا ریاضیت رو اینقدر خراب کردی؟

منم هم سکته کردم(گرچه میدونستم)

ولی مادرم هم چین گفت که من گفتم الان صفر شدم

مادرم بقیه دروس رو نمی فرمایند خوب شدی

من هم موقعی که معدلم رو دیدم پرواز کرد

معلدم شده ۱۹/۲۹

خیلی عالی شدم

خدارا شکر

راستی،در این حین دکتر قنوات رو نیز دیدم

ایشون دکترای تاریخ اسلام و استاد دانشگاه فردوسی و پدر دوست من علی هستند

فعلا خدانگهدار

نظرات  (۸)

اول که عنوان وبلاگتو دیدم گفتم حتما یه دانشجویی ارشدی چیزی هستی راه طولانی ای پیش روت داری، به تلاشت ادامه بده با این معدل عالیت مطمئنا به بالاترین درجه ها میرسی موفق باشی
عیدتون مبارک باشه ایشالا ، تنتون سالم باشه ایشالا ، سایهٔ پدر مادرتون بالا سرتون باشه ایشالا و خدا رفتگانتون رو بیامرزه ♥  ایشالا که امروز بهترین روز زندگیتون باشه ♥
سلام,وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد.اگه به بازی علاقه داری به من هم سر بزن
بازم سلام,خواهش میکنم شما بیاید منم هم سر می زنم به تون.راستی وبلاگت هم خیلی قشنگه
سلام به دوست خوبم.منم اومدم سر زدم.حتما بیا که کلی مطلب آپدیت کردم
سلام, یارانه های عید هم اعلام شد,خبرهای جدید رو می تونی توی سایتم بخونی.راستی عید شما هم مبارک پیشاپیش
دآیا می دانستید که سایت من به روز ترین سایت ایران است.بازم سر زدم بدو بیا
خیلی خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم که بهم سر زدی.اما به حضور سبزتان بازم نیازمندیم. بدو که کلی مطلب جدید دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی