آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آزمون روانشناسی

آهای دوستانی که هیچوقت ندیدمتون و هیچوقت ندیدینم و کلا آشنایی مون در حد یه اسمه! (البته اینستا یه مدت فالو داشتیم همو ولی من دی اکتیو کردم)

چیز خاصی نیست که بگم

فقط اینو مینویسم که به اون دوستی که کامنت خصوصی داد بگم درخواستش اجابت شد!

البته من دلیل نگرانیشو متوجه نشدم اگه خواست یه توضیحی بده

نظرات  (۲۵۵)

لینکت کردم منو میتونی با عنوان(هواداران ماسالی استقلال)لینک کنی
سلام گفتی بیام به وبت سربزنم خوب منم آمدم.توهم مطالب قشنگی داری.من تورو لینک کردم. توهم منو با اسم هواداران متعصب استقلال و فرهاد مجیدی لینک کن.
سلام مطالب جالبی داری من تورو لینک کردم. توهم  منو با اسم کاش میتوان سرنوشت را از سرنوشت لینک کن
سلام زیاد نمیشه بهش اعتماد کرد ولی در کل خوب بود توی پروفایلت نوشتی تیزهوشان درس میخونی!!! دوست داشتی یه ایمیل بهم بزن تا یکی از معما های آلبرت انشتین رو واست بفرستم اگر حلش کردی اونوقت میتونی بزاریش توی بلاگت موفق و پیروز باشی
  • مبینا محمد علیزاده
  • صفورا باهات موافقم
  • صفورا دیگهههه
  • یا خداااااااااا مبینای کصافطططططططط میشینی اسم های بچه ها رو تو گوگل سرچ میکنی؟؟؟!!!!! 
    پاسخ:
    ببخشید من نه شما نه اون دوستتونو به جا نیاوردم، از بچه های سیتی هستید؟؟؟
    منم با مبینا و صفورا موافقم.....
    پاسخ:
    و ما همچنان شما را نمیشناسیم...
    چ جالببب!:)عمو صفتر...
    پاسخ:
    اگه خواستید بگید کی هستید :|
    به......
    یگانه.......

    پاسخ:
    دفعه بعدی نظرتونو حذف میکنم اگر نگید کی هستید ، ای خدا ‎:|‎
  • مبینا(مبیده)
  • ما یه مشت دوستیم ک اسم بچه ها رو تو گوگل سرچ میکنیم
    بزا نظراموون بموونه
    پاسخ:
    خب اسم کدوم بچه ها؟؟؟
  • نگار نخود(ملقب به کلاغ انارکی)
  • به هنگام بیکاری اسم یکدیگر را میسرچیم :|
    منم با نظر مبینور و یگانه و عمو صفتر و مبیده موافقم :|
    ماشالا جمیت ۲۰۲
    mn niiiiz hamchenin Amdmm 😶😏😑😐
    بهههه عطی جونز
    اصن جمیت 202
    من همچنان با همتوون موافقم
    Mn niz ba name movafegham
    202
    یا قلیییدوننننن
    چه خبره اینجا
    به به منم اووومدم 
    😝😝😝😝😝😝
  • نگارم بابا نگار
  • ینیااااا
    ای سه نخطه توکیستی؟
    صفووووورا هستییی؟؟؟//
    وقتی ی جا توسط 202 عاباد میشود
    فک کنم عانیتاس
    ب نظرت صفتر هس ماعی؟
    ی چیزایی میگیا...
    عاره باو
    اون ک تحریمه
    توجزیره
    اوااا راس میگین حواااسممم ریییده
    من هم با همتون موافقم. بع سلام ما چقدر فضولیم
    نخوووود کوووور؟؟؟؟؟؟؟؟کی دقیقاااا
    ای صاحب وبلاگ
    حرص نخور😂
    خلیم ما
    نخود منم دگ
  • گوس زیر پا عروس
  • ای ولللللل
    فقت خودمونو عشقه
    ای گوس تو کیستی؟
  • مبی جووووووووون
  • مبی ام دیه
  • مبی جووووووووون
  • صاحب بلاگ حرص نخووووور
    واس سلامتیت میگم
    ما خلیم مبدووونی
    مبی اسکی نروووو
    ورزش خوبیع هاااا
    ولی کار بدیه
    جییزه
  • همچنان گوس
  • چ میگی بابا؟
    میدونی چرا؟ میدونی چرا؟(نمدونم فازم چی بوود)
    پاسخ:
    یا خدا، بابا شما کی هستید؟؟؟
    ۲۰۲ چیه؟؟؟
    یکی برا این صاحب بدبخت وبلاگ توضیح بده

    الان چی بگم واقعا ؟؟؟ 
    صاحب وبلاگ ارامش خدایی شو از دست داد

    پاسخ:
    یعنی چه یعنی چه یعنی چه...
    ای بابا ‎:|‎
    تیزهوشان درس میخونی
    پاسخ:
    اره، از بچه های سیتی اید؟؟؟
  • عمووووووووووو صفدر
  •  به به بــــــــــــــه ∞ همه هم ک هستینوووووووووووووو 

     

     
    عه
    مراقبتمااااااااااااااا
    به به به
    چه چه چه
    پاسخ:
    :|

    ااااااای من تا حالا نبودم اغز حالا هستم خانواده محترم

    با همتونم موافقم

  • ماعییییده
  • به به منم ک نبووودم

    خب حضااار گرامی

    الان با ی کامپیوتر خاص اوومدیم هممونم هستیم

    تلپاتی رد چ حد اخه

    #pocker face

  • عموتون صفدر
  • بههههههههههههههههههههههه بهههههههههههههه چههههههههههههههههه چهههههههههههههههه (با لهجه خاص عمو صفدری خوانده شود  پیلیز)


    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممم
  • خاله مبیده
  • سلاااااااام
    ببین تو یه مدرسه تیزهوشان کلاس دوییس دو ما درس میخانیم و از سایت مدرسه و بعضی وختا خونه میایم اینجا
    نخطه سر خط
    پاسخ:
    خب حالا چرا اینجا؟؟؟
    خدا شفا بده ‎:|‎
    بلهههههههههههههههههههههههه
    قضیه همینه
    ما هم چنان با همه موافقیم
    دکمه سردست

    😶😳ینی عاشق خودمونم که بریزیم یه جا اونجا رو ویرون میکنیم!
    ینی همه اومدن؟!
    گرخیدم بابا...
    جمیت ٢٠٢
    خــــســــــتــــه نــبــاشــین واقن...
    🙏🏻💪🏻👍🏻
    :|
    pocker face
    راستی صاحب وب تو تو تیزهوشان درس می خونی؟
    پاسخ:
    با اجازه شما ‎:|‎
  • vazagh zire paa shAhzAde(ate)
  • E AghA che qaaaaad ver zDn fAT yani hnoo nmidooni in ddashemoon too tizhoishAne vAghean ...?? baa de in hame veeeerrr nfhmiD?! pelAnktone badbakhttttt
    Mibinm ke inja ro abad kardid
    :/
    ای ولللللللللللللللللللللللللللللل
    ای وللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    ی ضعف گنده پشته

  • مبی ام دیگه
  • راسی صامی خععععلی پلانکتوووووووووونی
    E pAriiiiiiiiiii😟 pa chi fek krD ina hame jAdooye 202mibshd kollan mAba hm hamAhangim pa chiiiii
    poshte ye beghAbe koochik ye lAshkhor k ?!
  • مبییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • لباس ی عقاب پوووووووووشید
    beghAb=neghAb
    با دوتاع بال گنده
    راستیییی
    صاب وب جان
    دختری یا پسر؟😐😂
    Dobare slm :) mlt 202 pashim brim alave br inja y ja Dg ro hm abad konim 
    بابا.................
    ای بااابابا
    ایشوون آقای شهابی هستن.
    عهههه
  • یک دویس دویی
  • ب خداع تخسیر مانیس😐
    این مبیده گیر میده همش
    ممن گییییییییییییییییییر میدم
    خفععععععععععع شو(با لحن خودمووون)
    خفع شو نگااار
    MoBde aln b mn chi kar dari inja chi kar konm ? 

    هیچ
    :)
    Kh kholi kh :)
  • مبییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • نزن
    خلیت عااالمی دگر دااااااارد
    پ.ن:من خل بووودم اوون همه مسعووولیت میدااادن من
    slm jamiat 202
    :)
    سلاااااااااااااااااااااام

    salaaaaaaaam
    عه سلام پسرم
  • دختر صفورا
  • سلام بر مادر و برادرم

    عه به دخترو پسره گلم

    صاب  وب :|

     اولین Cm منو بپاک :|

    عههههههههههههههههه

  • پارمیدا هستم از نوع راضیش
  • به به....چههه باحالهه!
    بیا من الان باید بفهمم یه همچین وبی هس...اون وخ این فاطمه میاد کاممت میذاره!
    ینی من سرمو به کدوم دیوار بکوووووووببببببم؟؟؟؟

    پارمیدای بی شعور مگه من چمه تازه من دومین نفری بودن که بعد مبیده این سایتو پیدا کرد
  • دوباره فاطمه
  • به دیوار دفتر خانم اژیده
  • مبی جووووووووووووووون
  • ای باااااااااا
    ندعواااییید
    :|
  • پریا داداش بزرگه صفدر
  • ااااااااااااا جللل جالب
    صاب وب سلام رمز وبتو بده ب ما 
    مرسی😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
    پاسخ:
    چیزدیگه ای؟؟!
    هه ‎:P
  • برادر زاده پریا
  • Salam amoooooo:)))))
  • خاهر شوور ماعی
  • سللاام پسرم
    درود بر برادر شوهرم
    یه مش .. خل😐
    :| پسرم بم سلام کن
    منم عکساشو....
    پارره کردم....
  • پسر حاجیتون
  • سلام پدرم.....
    سلام کردم دیگه:)
  • عروس مبییییییی
  • Slm😊
  • عروس مبییییییی
  • Yani inja ham az daste ma asayesh nadaran😐
  • مادرشوهر لشگریییی
  • پ چی
    202 اینجوری نباشه دیگهههعهعهععهه..

    :| فتبارک الله و احسن خالقین :|
    چ قدر نسبت های فامیلی پیچیده شده :| 
    عاغا من گیج شدم کمکککک:|
  • مبییییییییییی
  • مجددا سلام
    شب یلداتون مبااااااااااااااااااااااااااااارک
    پاسخ:

    سلام

    شب یلدای شما هم مبارک!

    بچه هاااا
    بیاین توبه کنیم😑
    ن بابا
    بزا این آقای شهابی یه دلخوشی داشته باشههههه
    پاسخ:
    ههه :))
  • مبیییییی
  • وااااااااااااای
    امتحااااااااااان ترممممممممم
  • مبی ام دیع
  • صاب وب
    ما یه بلاگ داریم خاسی بهش ی سر بزن
    اگه دوس داشتی میتونی عقده هاتوووو خالی کنی
    102eshghe.blogfa.com
    پاسخ:
    باشه ممنون :))
    پیج داری؟؟؟؟
    پاسخ:
    کجا؟؟؟
    اینستاااااا دیگه............

    پاسخ:
    آره، شما چی؟؟؟
    یوزر من:
    @amshahabi
    پیج مدمون:@farzanegan8
    پیج خودم: @mobi._de
    پیج نگار:@zedgraphy
    پیج عطیه:@ate.rrrr
    یه سری بزن
    پاسخ:
    اوکی ممنون :))
    خااااهش بااو
    :| من فهمیدم از بچه های سیتی اید ینی چی :دی
    پاسخ:
    آفرین به شما ‎:-)
    چی صفورا؟؟؟

  • توله صفورا
  • بابایییی.... :)))))
    بخون برام لالایی.... :))))


    الان دقیقا لشگری چ نسبتی با من داره؟؟؟؟؟:////


    قبلن نسبت داش ولی الان نه

    دومین روز از علاااااافیمموووون
    اینم از سومیش
    پاسخ:
    :))
    و بازم بدبختیییییییییییییییییییییییییییییییییی
    هی
    #سووتی
    هعیییییییییییییییی
    7 بهههمنننننننننننننن
    واااای
    :| 
    :|
    پاسخ:
    به جای اینکه اینقدر اینجا نظر بزارید برید پست های جدید رو بخونید نظر بدید :دی
  • توله صفورا
  • فردااااااااااااااا
    7بهمن :((((((((
    :\\\\\\
  • توله صفورا
  • اشتب شد
    7بهمن پارسال بودD:
    5بهمننننننننننننننننن:(((
    :\\\\

    فک کردم فقط خوودم علاافم....نگوووو همه 202 ایااااااااا مث خودمن

    زنده بااااااااد برادرزادم
  • خاااهر شوهر مبی
  • ;/
    نامووووسا چقد ور زدیناااااا»:/
    هرچی میخوونم تموم نمیییشه......

  • تنها عمه 202
  • صاااب پیج گراااااام....

    بچه های سیتی ینی چییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کامل توضیح داده شود.باتشکر :/
    پاسخ:
    منظورم از سیتی سایت سمپاد سیتی بود...
    چ جلللببببببب

  • مااااااااااااااااااااااااااااااععععععععیییییییی
  • مرسی اقای شهااااااابی:/

    #مودب
  • لعتنلعتنلر
  • سلام
    جانم؟؟!
    بابا چرا امروز کار نداریمم؟؟
    امروزم همیین طووور......
    و امروووووووووووووووووووووز
    و فردااااااااااااااااااااااااااااااااااا ک طرح مدامه
    خببببببببببب.........به خانم آژیده جوووووووووونتوووووووووووووون احترام بذارین ببینم

    :)
    حالاااااااااا اگه ولتووووون کردم...فردا ازهمتون تعهد میگیرم......اگه نگرفتم....
    ینی ننم میگف چ مدرسه ای بشه ک تو معاونشی:/
    ینی عاشق اعتماد ب دخترشوووووونم....
    ولی ناموووسا آژیده ژووووونم:وات د فاز؟؟؟؟؟
  • آژیده ژووووووووووووووووووووووووووون
  • خدااااااااااییییییییی تو کدوم مدرسه ازکسی ک #تعهد گرفتن واس طرح مدام معاونش میکنن؟؟؟؟؟؟

    باس بش یادآوری کنم ک #تعهد_دادم

    :/

    #پشم

  • حاجیتون صفدر
  • درووووووووود بر همگان :|
    #بیکاری_محض
  • مااااااااااااااااااااااااااااااععععععععیییییییی
  • به
    #صفر
    چطووووووری؟؟؟؟؟؟؟
    هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    جمیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    ریاضیو چ کنییییم

    الان 10:04 دوشنبه

    زنگ کامپیوتر تو f8

    ی سوال 
    چرا گفتی برگردیم همینجا ؟؟؟
    مزاحمیم؟؟؟
    پاسخ:
    نه بابا این حرفا چیه...
    اخه قشنگ نبود کامنت های نامرتبط به مطلب زیر مطلب باشه...
    :|
    کلا هر وقت خسته شدی بگو جم کنیم بریم ی جا دیگه :|
    پاسخ:
    از چی باید خسته بشم؟؟!
    ازین که هی میام شر میگیم :|)
    راستیییییییییییییی یال نوی همگی مبارک
    پاسخ:
    نه خسته نمیشم!
    سال نوی شما هم مبارک :)
    ععیدتووووووووووووووووووووووون مبارکککککککککککککککککککک
    سال خوبی دااشته باشید....
    سلاااااام
    سال نو کلی مبD:
    پاسخ:
    سلام
    سال نوی شما هم مبارک ‎:)‎
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سال نو هم مبارک *** ***** *****
    پاسخ:
    سال نوی شما هم مبارک :)
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
    امتحان میان ترماتون چ خبر؟؟
    پاسخ:
    سلام
    هفته دیگه زبان فارسی، ریاضی و دینی داریم!

    ا ا ا ا

    ینی چی

    چراپیاممو حذفیدی چراااااا چراااااا چراااااااا


    سال نو کلییی مب
    خودم میدونم خ دیر شده ....=//
    پاسخ:
    سال نوی شما هم مبارک :-)
  • الان زیادیم حال ندارم بگم
  • به به به

    سایت مدرسه و سرعت نت زیاد و علا الدین در و ....... مال و منال

    طرح مدامه و ما ولیم

    پیپ پیپ هووووووووووووورا (شایدم کیمیا)

  • ی برنامه نویس بدبخ
  • اقا تو جاوا چجوری ست آن کلیک لیسنر یه دکمه رو فالس کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آورین پسرم بگو شاد شویم بسیار

    مسی اگه بگی

    مسیی اگه نگی

    عه سلاااام
    یادمون رففففففففففففف بگیم
    امرو جشنواره پلکان داشتم(جشنواره علمی پژوهشیهه)
    خواستید بیایدددد
    فردام هس
    9 تا 2

    پاسخ:
    سلام
    من تهرانی نیستم!
    :|
    عه
    عاغا امروزو فردا جشنواره تبیان غرفه داریمممم..
    دانشگاه شهید بهشتیییی
    خواستیدد بیاید
    پ.ن:امرو ک تمومییید
    پاسخ:
    من مشهدم!
    عهههه
    زیارتتون قبوووول
    عاهاااااا
    پاسخ:
    :-)
    هعیییییی :/
    پاسخ:
    :-)
  • بازم تولهههه
  • و فردا emt قرآن :/

    +تولهههه
    - سرت تو لوله D:
    پاسخ:
    :)
    عاخ جوننن فردا ت میییییشههع
    پاسخ:
    شماها کلاس چندمید؟؟!
    با توجه به عکسای اینستاتون فکر کنم دبیرستانی نباشید!
    ما در حال حاظر نهم باشندی
    پاسخ:
    عجب، پس شیش ماهه شما دهه هشتادیا مارو ایستگاه کردید :|
    :|
    پاسخ:
    :)
    به به سلام

    پاسخ:
    سلام :)
  • یه دهه هشتادی
  • اقا کی شمما رو ایستگاه کرد
    پاسخ:
    هیچی، مهم نیست :)
    والاااااااااااع
  • یه دهه هشتادی
  • در اصل یه سال و چند ماهه ایسگاتونو گرفنیم البته غیر از نظر 3 سال پیشمون
    پاسخ:
    عجب، راستی الان شما کدومشون هستید؟؟!
    :|
    عییی باعااا
    پاسخ:
    چی؟؟؟
    منظورم ای باااا بود
    :)
    پاسخ:
    خب حالا یعنی کدومید؟؟!
    باش
    پاسخ:
    عجب :]
    من همون اولین نفری هستم که سه سال پیش تو وبلاگت کامنت گذاشت ... D:
    باعث و بانی این ایسگا کردن :|
    الان با خودت میگی خدا ذلیلم کنه ؟؟؟ D:
    پاسخ:
    نه اتفاقا اگر نظرات شما نبود شاید هر روز به وبلاگم سر نمیزدم!
    به به به
    پاسخ:
    :/
    خوووب
    امسال ببینم چ میکنیییمممممم
    :)))))
    پاسخ:
    منتظرم!
    فک کنم نفراتمون 2برابر بشهههه
    پاسخ:
    خوبه :)
    ینیییی
    پاسخ:
    ؟؟!
  • تولههههه دیگه
  • هیچ حرفی ندارم

    پاسخ:
    !
    عاغا بیاین درمورده مساعله روز بحث کنیممم
    نظر؟؟؟؟
    هر چی ک اون روز برا هممون اتفاق افتاده
    بسی باحال میشههه هاااا
    پاسخ:
    :]
    مثلن اینکه یه مناسبت مهم تو راه :))
    پاسخ:
    چه مناسبتی؟؟!
    مثلن تولد یکی:)
    پاسخ:
    تولد من که نیست ‎:|‎
    به اینش فکر نکردی ک میتونه تولد من باشه:؟؟؟؟!!
    پاسخ:
    نه :/
    دیرو تولدم بود:|
    پاسخ:
    آره تو پیج یکی از دوستاتون دیدم :|
    خوبه که منو فوشکاری نکردید!
    :|
    پاسخ:
    :/
    تبریکم نمگی:/
    پاسخ:
    آها چرا، تولدت مبارک :|
    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    :|
    ممنووون :|
    هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییع اگین
    پاسخ:
    :/
  • مبینا محمد علیزاده نوبر:|
  • و اینم 180 اُمین سی ام.........................................
    یا مثلن نظر:|
    پاسخ:
    شمردید؟؟!
  • مبینا محمد علیزاده نوبر:|
  • بالا تعداد زده دیهههه.............................................
    پاسخ:
    فکر کردم کامنتای خودتونو گفتید :|
    اوووووو
    پاسخ:
    :/
     ن خدایی ما نبودیم چی کار میکردی؟؟؟ :|
    پاسخ:
    مصرف پوکر فیست بالاست ها!
    *هیچ وقت یک دهه هفتادی رو تهدید/مواخذه نکن 💪💪💪
    ن بگووووووووو خجالت نکش :|
    پاسخ:
    زشته بگم ‎:|‎
    اوهوووووووو :|
    واهاهاهاهاههاهاهای فردا مدرسه:|||||||||||||||||||
    پاسخ:
    !
    عارهD: زیاد تو کار پوکرم :|
    راستی خیلی بده وبت شیکلک ندارعاااااا  :| 
    من سایتا و وبلاگا رو با کامپیوتر میام :|
    ایموجی ندارم خو :|
    عهههههههههه :|
    مسعولین رسیدگی لطفااااا :|
    پاسخ:
    مگه بقیه وبلاگا شکلک دارن؟؟!
    راستی ی نکته :| 
    ی جوری میگی دهه هفتادی انگار حالااااااااا چن سالته :| خوبه سال هفتاد و نه چشم ب جهان گشودیا :|
    ولله ب سطح شعورع ولله ب اخلاقه ولله ب رفتار نه ب سن #جناب_هفتادی :)
    پاسخ:
    نخیر هفتاد و هشتی هستم!
    درسته به همیناست ولی آخه... دی:
    ینیییییعااااا
    پاسخ:
    یعنیا چی؟؟!
    هیچی دیگه همین دعواها...
    هعییی میپاچم
    پاسخ:
    عجب :]
    :| 
    نکته یک : بقیه وبلاگالا شکلک دارن (پوچر فیس)
    نکته دو : خو حالا هفتاد و هشتی (پوچر فیس که لبش یکم پایینه)
    نکته سه :  این رل  ♥ فیزیک ؟؟؟؟؟؟؟؟(دهان و چشم گشاد)
    پاسخ:
    والا شکلک نداشتن وبلاگم تقصیر سرویس وبلاگمه....
    چندتا وبلاگ "بلاگ" رو که بررسی کردم هیچکدوم شکلک نداشتن...
    اوهوم :|
    چرااااع دارننننن

    پاسخ:
    چراغ دارن؟؟!
    نکته یک  : مبی داره میگه چرااااع(چرا با شدت !) دارن ینی بقیه وبا شیکلک دارن (پوچر فیس)
    نکته دو   : نکته دویی نیس (پوچر فیس)
    نکته سه : عاغا تو بچه مثبتی نع ؟؟؟ 
    پاسخ:
    تا تعریفمون از بچه مثبت چی باشه؟؟!
    صفتر مممنوون حماااایتتتتتتت
    ینی تعریفمون چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه واققن چیی میتونع باشعععع؟؟؟؟؟؟؟
    هاااااااااااااااااااااععععععع؟؟؟؟
    صفتر بیا بتوضیححح
    پاسخ:
    آره به نظر منم حتما توضیح بدید :|
    صفوووووووووووووورااااا بیا بتوضیح
    امرو حال نداشتم بت بگم تو مَد
    حالا هر وقت دیدی کامل شرح بده من فلن حال نداررم :|
    پاسخ:
    :/
    عاخییییییییییییییییییییعش امروزمممم تمومید :)
    پاسخ:
    مثه اینکه دلتون برا اول مهر تنگ شده :]
    با الان فرقی نىاره اونموقعععع خوع
    الانم میریم مَد ....:|

    پاسخ:
    عجب :]

    االاااااااااااااااان از مد نظر گذاشتندی

    یاه یاه یاه یاه

    مبی و یگی و یلداع و مانوش و صامی و لشی و مهسان و سارا و پاری

    امضاع : 302...........

    پاسخ:
    همه با هم!
    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    هیییی!
    هعی
    بچه ی مثبت بچه ای بودندی ک فوحش ندادندی :|
    سر کلاس فقط درس گوشیدندی :|
    و ازین موارد :|
    دارآباد بسی خوش گذشتندی... :))))))
    پاسخ:
    :]
    صفتر راست گفتندی....
    لاااااایککککک :)))
    پاسخ:
    :]
    عاغا من هنو خستمهههه
    نذاشتیییییییییییییییییییییییییییییین بکپممم
    نوموخاام
    یادم رف 202 نظرو ذکر کنم دوزتان

    ناموسا دهنتو ببند مبیییییییی (لبخند با چشمانی گشاد )
    تو نذاشتی حمااااااااااااااااااال (نیش باز )
    واهاهاهاهای بلاخره ی بار مبی کامنت نذاشته قبل من :|
    پاسخ:
    ها ها :|
    چرا گذاشته بودم...
    محبت نمودن پاک کردن :|
    پاسخ:
    فکر کنم توهین داشت :|
    عجبا
    :|||||
    پاسخ:
    چه جالب متنا رنگیم میشه :/
    عه :|
    کم کم دارین بیتربیت میشنا :|
    حرفای بد بد :|
    نچ نچ نچ :|

    نمدونممم خودت میتوهینی من یه چارتا ور ب این دوستمون زدم مشکلات اخلاقی را در پی می داشت عایا؟؟؟؟؟؟؟؟
    صفتر تو یکی بیخی....
    #مثلن_جدی
    دیگه پاسخگو نیستن دوستان :|
    پاسخ:
    :|
    خو ج نمدی دیه ...عه
    پاسخ:
    این مکعب روبیکم چقدر سخته :/
    او
    پاسخ:
    ولی بالاخره یاد گرفتم 😁
    و مهرررررررررررررررررر عاغاز گشت :|
    پاسخ:
    اوهوم :!
    *_*
    پاسخ:
    و برای نهایی بسیار باید خواند :]
    هععععععععععععععععععععععععععععععی
    پاسخ:
    بعله هیییی...
    هنو صفتر سی ام نزاشتعع :|
    پاسخ:
    :/
    سلامممممممممممممم
    پاسخ:
    سلام
    و آنگاه ک گذاش
    پاسخ:
    چی گذاشت؟؟!
    کامتنو میگه ^_^
    پاسخ:
    اها
    سرمون شلوغ شده دیر ب دیر میایم :|
    پاسخ:
    همچنین :!
    هعی
     چ خبرا ؟
    پاسخ:
    سلامتی
    عههه نزدیک ی ماهه جمیت ٣٠٢ اینجا سی ام نزاشته
    خلوت شده چقدددد!

    پاسخ:
    والا شما دارید خر میزنید :|
    خعععععععععععععععععععععلی

    پاسخ:
    بعله خیلی :/
    وایی 3 تا دیگه امتحانو بدیم ت گشتهه
    پاسخ:
    بعله :|
  • صفدر و توله
  • هااااااااااااااای

    ما الان امتح سمپاد دادیم

    تو سایتیمممممممممم

    یح یح یح یح

    مبیده و نگار و یگی و ماعی اون ورن

    دارن تم نشریه در میارن

    الان فهمیدن تو وب توییم


    پاسخ:
    خوش باشید :|
    هعییییییییییییییییییییییی
    ینیییی
    پاسخ:
    :|
    چقده خلوتت :|
    پاسخ:
    بعله خیلی :!
    چ خلوت !
    خیلی :/
    ووو  اصن اینجام هس
    پاسخ:
    جدا ها!
    چ خبر راستی؟
    پاسخ:
    سلامتی 😂😂😂
    شما چی?
    ماعم هیچی بابا درگیر :|
    پاسخ:
    عجب :!
    اااااا چقد گذشت 😶
    چ خبرا ؟ 
    پاسخ:
    الله اکبر خیلی جالبه که هنوز شما میاید ها خودمم خیلی وقت بود نیومده بودم :))
    هنوزم ینی وبلاگ سر میزنه😶😶😶
    پشماممم پری توعم سر زدی :)))
    امروز مرحله یک ماست :")
    پاسخ:
    ایشالا به خوشی و سلامتی

    وووو یاد ایام !

    پاسخ:
    !

    حالا از خودت چه خبر چیکارا میکنی؟:) چی میخونی؟؟ چن سالت شده ؟ :دی

    پاسخ:
    گفته بودی کامنتتو پاک کنم چون اون زمان خیلی کودک بودی :D
    من ترم 4 اقتصاد ام الان
    شما ها چی؟ امسال کنکوری باشید فک کنم :|

    اره دستت درد نکنه لطف کردی :) 

    اخی چقدر بزرگ شدی! ما امسال کنکور داریم تف سگ توش :)))))

    دانشگاهتم اگه دوست داری بگو هه هه :))

    سیریسلی ! همون کیعی تو؟
    حس درونیم میگه صفورایی

    مبیده !:) 

     

    دو هفته دیگه کنکوره. الان در حالی هستم که هیچ احساسی ندارم . 

    دلم برای فراغ بال تنگ شده. برامون دعا کن غریبه. واقعنی دعا کن. لطفا :-)

    پاسخ:
    امیدوارم خوب بوده باشه!

    نشستم کامنتا رو باز خوندم :)) اخی چقدر خز حرف میزدیم ما. خوب شد بزرگ شدیم. اقای شهابی شمام دانشگاهتو بگو نمیایم مزاحم شیم نگران نباش :-)

    پاسخ:
    ببخشید الان دیدم
    بهشتی
    کنکور خوب نبود البته. 
    چرا من هنوز به اینجا سر میزنم؟
    پاسخ:
    مهم نباشه چیزای مهم تر از کنکور تو زندگی زیاده :))

    شهابی دل تنگیمم

    پاسخ:
    نوکرم دل به دل لوله کشیه :d
    راستی کنکور چی شد؟ :))

    بزرگواری

    کنکور.. خوب بود ولی نه اونقدر که میخواستم.

    پاسخ:
    همینکه تموم شد باید خدا رو شکر کرد D:

    حالا شاید تموم نشده باشه =)

    پاسخ:
    عهه :)

    چه خبرررررررر؟؟؟

    تورو خدا نگو  هیچی سلامتی

    توضیح بده

     

    پاسخ:
    سلامتی :))
    ترم 6 ام الان
    شما چه خبر؟

    بی ادب 🤨

    عه فکر کردم دیدی و جواب ندادی

    به سلامتی ترم ۶ =))))) دیگه داری بزرگ میشیا باید برات آستین بالا بزنم

    خبر از ما هم که no news is the best news 

    پاسخ:
    نگران نباش قبلا زدم D:
    کنکور داری؟

    عه عه عه، ای شیطون رو نکرده بودی =) 

    بله دارم :دی

    اینجا رو 🥲

    پاسخ:
    واقعا عجیبه

    بسمی الله😐😹

    چنگده زر😐😹

    " :| " کییییه؟ =)

    چطوری آقای شهابی 

    پاسخ:
    الحمدلله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی