آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نقدی بر سایت های تبلیغات کلیکی

امروزه شاهد تشکیل بسیاری از سایت ها در زمینه تبلیغات کلیکی هستیم که در اسامی ها واژه "باکس" اکثرا مشاهده می شود.این سایت ها با هدف درآمدزایی و با شعار "چندین برابر کردن سرمایه شما" به وجد آمده اند.

طرز کار این سایت ها بدین گونه است که شما باید بر روی تبلیغات آن ها کلیک کنید و تا زمانی معین به آن نگاه کنید (حداکثر 90 ثانیه).سپس سایت به شما مبلغی که بستگی به زمان تبلیغ دارد پرداخت می کند.حد اکثر مبلغی که من دیده ام 150 ریال یا 15 تومان است! البته شاید با خود بگویید حداکثر 20 تبلیغ آن سایت برای نمایش دارد که این فقط هدر دادن زمان خودمان است، اما اگر در چند سایت ثبت نام کنید درآمدی نسبتا خوب نسیب شما خواهد شد.شاید با خودتان بگویید مگر سایت دلش سوخته که به ما پول بدهد... اما نخیر، سایت از تبلیغ دهندگان پول خوبی دریافت می کند که در مقابل پول داده شده به ما خیلی زیاد است.

اگر بخواهیم نقاط قوت این سایت ها را بررسی کنیم باید بگویم این سایت ها همگی درآمدی مانند یک دیگر برای ما به ارمغان می آورند.که البته این سایت بعضا مفید واقع می شوند.

و اما نقاط ضعف... این سایت ها تقریبا همگی به یک نفر تعلق دارد.اما بعضی سایت ها مستقل هستند.یکی از مشکلاتی که این سایت ها دارند به بعضی از کاربران پولشان را نمی دهند و یا بسیار منتظرشان می گذارند.

و اما اگر بخواهیم در یک چشم به این سایت ها بنگریم، شما اگر وقت بیکاری بسیار زیادی دارید می توانید درآمد خوبی از این سایت ها بدست آورید.هرگز با چشم این که این سایت ها وقت کمی از شما می گیرند وارد این سایت ها نشوید زیرا ممکن است نتیجه دلخواه شما حاصل نشود.

نظرات  (۱)

  • امیرحسین ناظم
  • سلام.خیلی از راهنمایی شما ممنونم.حتما به آن عمل می کنم راستی وب شما هم خیلی جالب و آموزنده است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی