آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

میلاد حضرت مهدی(عج) بر تمام شیعیان جهان مبارکباد...

پوستر نیمه شعبان

طراحی:امیررضا شهابی

نظرات  (۶)

سلام مایل به تبادل لینک هستید؟اگه تبادل لینک میکنید منو با اسم :3JOK | اس ام اس،جوک،عکس طنز لینک کنید و بگید با چه اسمی شما رو لینک کنم؟
سلام مایل به تبادل لینک هستید؟اگه تبادل لینک میکنید منو با اسم :3JOK | اس ام اس،جوک،عکس طنز لینک کنید و بگید با چه اسمی شما رو لینک کنم؟
سلام مایل به تبادل لینک هستید؟اگه تبادل لینک میکنید منو با اسم :3JOK | اس ام اس،جوک،عکس طنز لینک کنید و بگید با چه اسمی شما رو لینک کنم؟
  • خانم سلیمی
  • حمد و سپاس مخصوص خــــــداوندی که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم یاعلی منتظرحضورتان هستم.
  • خانم سلیمی
  • الطاف خفیه خدا شامل ماست صد شکر ولای مرتضی در دل ماست در روز جزا که توشه از ما خواهند حب علی و آل علی حاصل ماست
  • خانم سلیمی
  • منتظر منتظران بدانند اگر قرار است با آمدن آفتاب بیدار شویم نمازمان قضاست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی