آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رفت که بشه...

مشغول صحبت کردن بودیم...

-حمید رفعت:تو سن علمدار یکی بره باشگاه یه چیزی ولی این چیه؟؟؟... پوست استخون...

در همین لحظات بود که دو نفر سوار یک موتور که هر دو دارای کلاه کاسکت بودند از اون سمت رو به رو داشتند به سمت ما میومندند...

-من (با حالت شک و خنده) :اینا خفت گیرند... (و از لا به لای دو دوچرخه دوستانم در حال باز کردن راه...)

دیگه نفهمیدم چی شد...

تا یک لحضه بر گشتم پشت سرمو نگاه کنم دیدم یکیشون از موتور پیاده شده... داره میاد به سمت ما... تا رومو برگردوندم دیدم دوتا از دوستام (حمید رفعت و نوید منظمی) با سرعت برق آسایی دارن میرند به سمت کوچه بالا...

نمیفهمیدم... فقط احساس خطر کردم... منم پشت سرشون دویدم دنبالشون... رفعت که با چرخ بود ولی نوید پیاده... اینقدر تند رفتند که که با من یک کوچه فاصله داشتند... رسیدم به کوچمون... ولی انگار نه انگار... همونطور دنبال اونا... رفعت برگشت داد زد: شهابی برو خونتون... من:خداحافظ... پشت سرمو نگاه کردم دیدم اون یکی دوستم واستاده... درست چیزی ندیدم... تا برسم خونه تو کوچه تاریک خلوت مردمو زنده شدم... رسیدم خونه... زنگ زدم به حمید...

-من:الو..

-حمید:سلام... تو زنده ای؟؟؟

-آره کجایی؟؟؟

-من دم خونه مسعود آقام (مسئول بسیج مسجدمون)... خداحافظ آقا مسعود...

-اونا چی شدند؟؟(امیررضا تکاملی و یکی دیگه از بچه ها)...

-هیچی... مثه اینکه mp3 شو گرفتن...

-تو مطمئنی؟؟؟ شاید اونا چیز نبودند...

-آره بابا... برگشتم دیدم کنار دوچرخش واستادند...

-خوب شاید...

-فک کردی نصف شب داره امر به معروف و نهی از منکر میکنه؟؟؟؟

-خیلی خوب خداحافظ...

-خداحافظ...

الانم که دارم اینجا داستانو براتون میگم هنوز دستو پام میلرزه... خیلی وحشتناک بود...

نظرات  (۴)

כعای فرج امام زماטּ (عج) اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْڪَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاَْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعاטּُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَڪى وَعَلَیْڪَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الاَْمْرِ الَّذیـטּَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً ڪَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى فَاِنَّڪُما ڪافِیاטּِ وَانْصُرانى فَاِنَّڪُما ناصِراטּِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّماטּِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِڪْنى اَدْرِڪْنى اَدْرِڪْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمیـטּَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِریـטּَ . الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
التماس دعا...
خداروشکر که بخیر گذشته... کثافطای عوضی برن کار کنن خب
پاسخ:
قطعا!
بهله
پاسخ:
ها؟
ها نه بعله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی