آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

و همچنان می گذرد!

سلام

خوب هستید؟؟؟

آخر این هفته آزمون سنجش داریم

دارم خوب میخونم که تو مدرسه اول بشم

برام دعا کنید تا به این مهم دست پیدا کنم(دیگه خیلی ادبی شد!)

فعلا خداحافظ

  • Someone

نظرات  (۳)

سلام سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی اگه ایندفه بهم سرنزنی دیگه بهت سر نمیزنم

پاسخ:
شما تو همه وبلاگا این نظر رو مینویسی؟؟؟
  • رضا سلمانی آرمیده
  • سلام علیکم
    به رسم ادب به وبلاگ شما سری زدم
    وبلاگ خوبی دارید و امیدوارم که به همه اهدافتون برسید
    پاسخ:
    ممنون!
  • مهدی نرم دست لطفی
  • از وبلاگ و شخصیتت خوشم اومد. ای کاش می شد با هم دوست بشیم. نظرت رو توی وبلاگ رسانامه دیدم. جوابی دادم. دوست دارم اگه وقت داشتی با هم گفتگو داشته باشیم. إن شاءالله در آینده بتونیم با هم در عرصه ی علمی پژوهش و گفتگو کنیم. متن زیر رو توی اون وبلاگ گذاشته بودم. امیدوارم همچنان به فکر اول شدن باشی و منو هم دعا کنی. دعا کن بتونم ارشدم رو برم شهید بهشتی . دعای اهل علم پیش خدا خیلی ارزش داره.وقت کردی یه سرم برو وبلاگ «کانون اندیشه ی نو»

    [ k-andisheyeno.mihanblog.com].

    «در خصوص  نظر آقای شهابی باید بگم که براهین عقلی تأیید می کنند که علیرغم عدم حضور ظاهری معصوم، نمی توان زندگی اجتماعی را تعطیل کرد و عقل به تنهایی نمی تواند در جزئیات راهگشا باشد و مشورت هم نمی تواند در مسائل اساسی که تزاحم آرا و منافع در میان است، راهگشا باشد. پس باید در حد توان از منابعی که خطاپذیری آن ها قابل سنجش و مورد تٱیید صالحان و مصلحان اجتماعی و انسان هایی در مراتب بالاتر است (معصومان) و با تفکر و تعمق می توان تا حدود زیادی بر آن ها تکیه نمود ،استفاده کرد.

     البته در نظر شیعیان،خداوند تبارک به ابناء بشر هدیه ای مرحمت فرموده که راهگشای مسائل اساسی تا قیامت است و حتی معیار حق و باطل، و معیار شناخت صحت عمل معصومان نیز می باشد(قال معصوم(ع):اگر حدیثی با قرآن در تضاد بود، باید آن را به دیوار زد) که همان قرآن است.

    البته قرآن و حدیث، باید توسط متخصصان و افراد پاکدامن متناسب به روز تفسیر شود و الا همان بهتر که دین از سیاست جدا باشد و البته این جمله ی آخر تصوری محال است چرا که چطور در دینی که پیامبرش می فرماید اگر اعمل روزانه به نیت حسنه انجام شود عبادت است، یا می فرماید اگر مومنی در حال مرگ باشد و نهالی در دست داشته باشد آن را خواهد کاشت، یا وقتی می فرمایند که کسی که صبح بیدار شود و اهتمامی به امور مسلمین نداشته باشد، مسلمان نیست، چنین دینی چه طور به دنیا بی تفوت خواهد بود.

    دین ما دین زندگی است و تأثیرپذیری انسان از جامعه نیازی به برهان ندارد. اسلام به این اکتفا نمی کند که فقط دروغ نگوییم. اسلام می گوید فضایی بساز که شخصی که می خواهد دروغ بگوید، از دروغ گفتن شرم کند. دین ما دین حیات است و معتقد است همه باید جامعه را بسازند. یک بخش از ساخت اجتماع، دارا بودن سیاستی است که بتواند اخلاق اسلامی را نهادینه سازد و دنیا و آخرت را با هم آباد نماید.»

    پاسخ:
    سلام
    ممنون که سر زدید
    چرا نشه دوست بشیم؟؟؟
    وقت بنده همیشه آزاده
    با مطلبی که عرض کردید موافقم
    خدانگهدار

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی