آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مغرور نباشیم!

واقعا چرا بعضیا فکر میکنند از دماغ فیل افتادند؟؟؟

من از همین تریبون از همه خواهش میکنم افتاده و متواضع باشند!

+ به نظرم احترام به بزرگتر مضخرفترین احترامه، آخه چون یک نفر سنش از تو بیشتره باید بهش احترام بزاری؟؟؟

+ احترام واقعا متقابله، یعنی حتی اگر یک نفر که از من کوچیکتره احتراممو نگه داره و یا مثلا باهام شما شما حرف بزنه منم باهاش شما شما حرف میزنم!

همین!

  • Someone

نظرات  (۳)

کاملا اون بزرگتره رو موافقم :))
پاسخ:
والا!
  • بانو ف تک نقطه
  • شاخ مجازی و تواضع در کنار هم تضاد خوبی بود :))

     

    + بزگتره :|

    بهش فکر نکرده بودم .. :)  ولی خب این مدلو دوس دارم .. :)

    پاسخ:
    آره :))
  • حاجیتون صفدر
  • :| باعش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی