آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

خداحافظ Adobe CS، سلام Adobe CC

شرکت ادوبی به تازگی در کنفرانسی به نام MAX  از تغییرات جدید و چشمگیری رونمایی کرد. در این کنفرانس شرکت ادوبی با تغییراتی بزرگ و اساسی در محصولات خود از CS خداحافظی کرد و خود را وارد دنیای CC کرد. CC مخفف Creative Cloud است.

نوشته ای زیبا از دکتر علی شریعتی

نوشته ای زیبا از دکتر علی شریعتی
مردم اغلب بی انصاف، بی منطق و خود محورند، ولی آنان را ببخش .
اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش .
اگر موفق باشی دوستان دروغین ودشمنان حقیقی خواهی یافت، ولی موفق باش.
اگر شریف ودرستکار باشی فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش .
آنچه را در طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند، ولی سازنده باش .
اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند، ولی شادمان باش .
نیکی های درونت را فراموش می کنند،ولی نیکوکار باش .
بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد،
ودر نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان "تو و خداوند” است نه میان تو و مردم .

اعلام نمرات نوبت دوم

به نام خدا

خوب بالاخره خدا رو شکر معدل ها اعلام شد و بنده حقیر با معدل 19.14 پذیرفته خرداد شدم.البته جای شکرش باقی است که تجدیدی نیاوردم و تنها نمره ی بد من ریاضی هستش با نمره 13 خنثی.

البته همین که از آینه به آینه تجدیدی رد شدم خیلی خوشحالم و تا عمر دارم خدا را سپاسگزارم.

به امید ایران سربلند...

دنیای مجازی و شبکه های اجتمائی

امروزه شبکه های اجتمائی بسیاری به وجود آمده که نامبردن آن ها آسان نیست.البته گرچه شبکه های اجتمائی هم مانند دیگر سایت ها غول هایی دارند که بزرگترین آن ها فیس بوک و در ادامه شاید بتوان توییتر و گوگل پلاس را نام برد.شما در شبکه های اجتمائی محدودیتی ندارید و هرچه را که بخواهید می توانید بر زبان جاری کنید که البته این در شبکه های اجتمائی خارجی ممکن است و خدا را شکر هنوز در شبکه های اجتمائی ایرانی مدیران حضور دارند.

شما وقتی وارد یک شبکه اجتمائی می شوید باید قید تمام حریم شخصی خود را بزنید که این واقعا نگران کننده است.هر کسی به راحتی به خود اجاز می دهد برای شما پیام دوستی ارسال کند و شما در معرض انواع خطرها قرار دارید.تا زمانی که در یک شبکه اجتمائی مانند فیس بوک هستید باید تمام خطرات آن را به جان بخرید.شما هم یک انسان هستید و ممکن است گمراه شوید، به گروه های مجازی دعوت شوید که مناسب نباشند و ده ها خطر دیگر.

عموما انسان ها با چهره واقعی شان در دنیای مجازی حاضر نمی شوند.آن ها خوب می دانند دوست یابی در دنیای مجازی مستلزم یک چهره دوست داشتنی است.شما چه می دانید.شاید من یک دختر باشم!از کجا مطمئن هستید من عکس واقعی خودم را در وبلاگم قرار داده ام؟؟اصلا از کجا معلوم من سنم را درست گفته باشم!؟

شما نمی توانید هیچ چیز را 100 درصد درست بدانید.شما تنها با یک صفحه روبرو هستید که شخص نویسنده اسمش را خودش وارد کرده و سایت پذیرفته، عکسش را خودش آپلود کرده و جنسیتش را هم خودش انتخاب کرده.این کجایش اطمینان پذیر است؟اصلا مگر سایت رفته در خانه شخص تا اهراز هویت شود؟اما متاسفانه انسان های زود باوری هم وجود دارند که شخصیت افراد را به آسانی می پذیرند و باور می کنند.

بگذارید برایتان یکی از خاطراتم در این زمینه را تعریف کنم.وبلاگی بود با عنوان "پسری با یک چشم و یک پا" که داستان زندگی اش در وبلاگش چنین شرح داده بود:

در چند سال پیش مادر و پدرم در اثر یک تصادف کشته شدند و من هم در اثر جراحات وارده یک چشم و یک پایم را از دست دادم!و هم اکنون با مادر بزرگم زندگی می کنم.

تازه جالب است بدانید که وی یک عکس هم از خودش گذاشته بود که نشان می داد یک چشم و یک پایش از دست رفته بود.خدا می داند در طول 5 سال که این وبلاگ را داشت اشک چند انسان زو دباور را در آورده بود(به نقل از نظرات وبلاگ).

فکر می کنید چه شد؟بعد از 5 سال برگشت گفت دروغ گفتم!!!

حال خوب می بینید که دنیای مجازی علاوه بر خوبی ها کاستی های زیادی دارد که باید در آن هوشیار بود تا در آن موفق بود.

نقدی بر سایت های تبلیغات کلیکی

امروزه شاهد تشکیل بسیاری از سایت ها در زمینه تبلیغات کلیکی هستیم که در اسامی ها واژه "باکس" اکثرا مشاهده می شود.این سایت ها با هدف درآمدزایی و با شعار "چندین برابر کردن سرمایه شما" به وجد آمده اند.

طرز کار این سایت ها بدین گونه است که شما باید بر روی تبلیغات آن ها کلیک کنید و تا زمانی معین به آن نگاه کنید (حداکثر 90 ثانیه).سپس سایت به شما مبلغی که بستگی به زمان تبلیغ دارد پرداخت می کند.حد اکثر مبلغی که من دیده ام 150 ریال یا 15 تومان است! البته شاید با خود بگویید حداکثر 20 تبلیغ آن سایت برای نمایش دارد که این فقط هدر دادن زمان خودمان است، اما اگر در چند سایت ثبت نام کنید درآمدی نسبتا خوب نسیب شما خواهد شد.شاید با خودتان بگویید مگر سایت دلش سوخته که به ما پول بدهد... اما نخیر، سایت از تبلیغ دهندگان پول خوبی دریافت می کند که در مقابل پول داده شده به ما خیلی زیاد است.

اگر بخواهیم نقاط قوت این سایت ها را بررسی کنیم باید بگویم این سایت ها همگی درآمدی مانند یک دیگر برای ما به ارمغان می آورند.که البته این سایت بعضا مفید واقع می شوند.

و اما نقاط ضعف... این سایت ها تقریبا همگی به یک نفر تعلق دارد.اما بعضی سایت ها مستقل هستند.یکی از مشکلاتی که این سایت ها دارند به بعضی از کاربران پولشان را نمی دهند و یا بسیار منتظرشان می گذارند.

و اما اگر بخواهیم در یک چشم به این سایت ها بنگریم، شما اگر وقت بیکاری بسیار زیادی دارید می توانید درآمد خوبی از این سایت ها بدست آورید.هرگز با چشم این که این سایت ها وقت کمی از شما می گیرند وارد این سایت ها نشوید زیرا ممکن است نتیجه دلخواه شما حاصل نشود.

کمتر حرف بزنیم

 

...به نظر می‌رسد میانگین ایرانی‌ها تقریبا در مورد همه چیز و همه کس اظهار نظر می‌کنند؛ بعضا با قاطعیت. عبارات من نمی‌دانم، من اطلاع ندارم، من به اندازه کافی اطلاع ندارم، من مطمئن نیستم، من باید سئوال کنم، من باید فکر کنم، من شک دارم، من در این باره مطالعه نکرده‌ام، من این شخص را فقط یک بار دیده‌ام و نمی‌توانم در مورد او قضاوت کنم، من در مورد این فرد اطلاعات کافی ندارم، اجازه دهید من در این رابطه سکوت کنم، فردا پس از مطمئن شدن به به شما خبر می‌دهم، هنوز این مساله برای من پخته و سنجیده نیست و مشابه این عبارات در ادبیات عمومی ما، بسیار ضعیف است. تصور کنید اگر بسیاری از ما این گونه با هم تعامل کنیم، چقدر کار قوه قضائیه کم می‌شود. چقدر زندگی ما اخلاقی‌تر می‌شود و از منظر توسعه یافتگی چقدر جامعه تخصصی‌تر می‌شود.
در چنین شرایطی، خبرنگار در مورد برنامه هسته‌ای، نظر راننده تاکسی را نخواهد پرسید. اقتصاد‌دانی که یک مقاله پزشکی را خوانده، خود‌درمانی نخواهد کرد و شیمی‌دانی که هر روز روزنامه‌ها را می‌خواند در مورد آینده اقتصاد ایران و وضعیت سیاسی چین اظهار نظر نخواهد کرد؛ چه سکوتی برقرار می‌شود! و همه به خود و مثبت و منفی برنامه‌های خود می‌پردازند و کمتر سراغ سر در‌آوردن از کارهای دیگران می‌روند؛ غیبت کم می‌شود و تهمت و توهین به حداقل می‌رسد. حضرت علی (ع) می‌فرمایند: مومن کسی است که با مردم تعامل کند تا دانا شود، سکوت کند تا سالم بماند و بپرسد تا بفهمد. 
یک دلیل ‌این که تولید ناخالص داخلی‌ آلمان بیش از دو برابر جمع تولید ناخالص داخلی ۵۵ کشور مسلمان است، این به خاطر تمرکز مردم به کار و فعالیت و کوشش‌های فردی است. اتفاقا چون بسیاری از ما برای خود کم وقت می‌گذاریم و خود را کشف نمی‌کنیم، به بیرون از خودمان و توجه دیگران نیازمند می‌شویم. به همین دلیل، نمایش دادن در میان ما بسیار جاری و قدرتمند است، چون در مورد خود نمی‌توانیم پنجاه صفحه بنویسیم، از انتقاد حتی انتقادی ملایم، خشمگین می‌شویم، چون احساسی بار می‌آییم و بنابر‌این ضعیف هستیم، اعتماد به نفسمان کم است. عموما ظاهر خود را می‌آراییم و در مخزن باطن ما، سه قفله باقی می‌ماند. افراد ضعیف جامعه ضعیف را به ارمغان می‌آورد. در برابر کم حرف زدن و کم قضاوت کردن، فکر و دقت قرار می‌گیرد. ارزش هر انسان مساوی با مقدار زمانی است که برای فکر، کشف خود و خلاقیت اختصاص می‌دهد. سکوت فراوان بهترین فرآورده کم قضاوت کردن است. در این مسیر، محتاج کتاب خواندن، گفت‌و‌گو و مناظره هستیم. با آگاهی و دانش می‌توان انسان بهتری بود و به همین دلیل، نیازمند آموزش هستیم.
 
محمود سریع القلم - استاد دانشگاه

خیابان های معروف در جهان که نام های ایرانی دارند !

خیابان های معروف در جهان که نام های ایرانی دارند !
 
گزارشی که قرار است بخوانید درباره همین «خواهر‌ خواندگی» و «برادر خواندگی» بین ایران و کشور‌های مختلف دنیاست.
 
خواهر خواندگی بین شهر‌ها و کشور‌ها یکی از قرارداد‌هایی است که از مدت‌ها قبل بین کشور‌هایی که با هم مشترکات فرهنگی، هنری، تاریخی و... دارند باب است. مثلا شما در دل آمریکا می‌توانید خیابانی به اسم تهران و محله‌ای به اسم پرشیا ببینید که خب در نوع خود بسیار جالب است.

آزمون روانشناسی

آهای دوستانی که هیچوقت ندیدمتون و هیچوقت ندیدینم و کلا آشنایی مون در حد یه اسمه! (البته اینستا یه مدت فالو داشتیم همو ولی من دی اکتیو کردم)

چیز خاصی نیست که بگم

فقط اینو مینویسم که به اون دوستی که کامنت خصوصی داد بگم درخواستش اجابت شد!

البته من دلیل نگرانیشو متوجه نشدم اگه خواست یه توضیحی بده

پژو 308 هم رونمایی شد !+ تصاویر

اتومبیل پژو ۳۰۸
 
اتومبیل پژو ۳۰۸ یکی از محبوب‎ترین محصولات این خودروساز فرانسوی است. بدون شک نمی‎توان شباهت ۳۰۸ جدید با پژو ۲۰۰۸ متعلق به کلاس کراس‎اوور را انکار کرد. نمای جلوی این خودرو به لطف بهره‎گیری از چراغ‎های LED و طراحی زیبای کاپوت و طرح جدید چراغ‎های مه‎شکن، بسیار زیبا و پویا به نظر می رسد.
بقیه در ادامه مطلب...
 
 

عکسی از پلاک قدیمی ماشین های ایرانی !

انواع پلاک های خودرو از سال 1940 تا 2003
 
عکسی از پلاک قدیمی ماشین های ایرانی ! www.taknaz.ir