آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ولادت حضرت زهرا(س) مبارک باد

یابن الحسن ای نگار زهرا  تعجیل نما بهار زهرا
 بگشا تو گره ز کار زهرا  بنما به همه مزار زهرا
 در باز کن ای امید دلها  شد وقت عطا و عید زهرا
 ای کوثر جاری دل من  بنما نظری به مشکل من
 بگذار قدم به منزل من  تو نور بده به حاصل من
 تا من در خانه‏ ات بمانم  جان را به قدوم تو فشانم
 جز تو به خدا کسی ندارم  از دوری تو بی قرارم
 بنگر که چگونه گشته کارم  عادت به گناه شد شعارم
 گر تو بدهی ز نو توانم  مقبول شوم در امتحانم
 برگرد قرار جان زهرا  ما را تو بخر به جان زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی