آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خداحافظ Adobe CS، سلام Adobe CC

بسته Creative Cloud حاوی مجموعه کاملی از تمام نرم افزارها و امکانات جانبی است که برای داشتن آن باید ماهیانه یک هزینه ثابت بپردازید تا بتوانید دارای یک اکانت کاربری در شبکه ابری ادوبی  شوید. از مزایای شبکه ابری ادوبی این است که شما پروژه های خود را  در هر جایی که باشید می توانید مدیریت کنید. با این حساب شرکت ادوبی کلا  به سمت وب اپلیکیشن ها و فضای ذخیره سازی ابری حرکت کرده است. و البته این خبر خوبی برای کاربرانی که به اینترنت پر سرعت و پرداخت های اینترنتی دسترسی ندارند نیست. چرا که احتمالا در روش جدید تنها روش دسترسی به برخی امکانات و ابزارها، داشتن اکانت رسمی از شرکت ادوبی و پرداخت های آنلاین خواهد بود.

یکی از محصولات محبوب شرکت ادوبی نرم افزار فتوشاپ می باشد. از این به بعد محصولات ادوبی دیگر با عنوان CS منتشر نخواهد شد. این روند می تواند یک انقلاب بزرگ در محصولات ادوبی باشد که به نظر من خبر خوشحال کننده ای برای ما کاربران ایرانی نیست. شرکت ادوبی حتی نام ایران را در لیست کشورهای انتخابی خود قرار نداده است.

لیست نرم افزارهای منتشر شده به ترتیب زیر است:

  • Adobe Flash Professional CC
  • Adobe Audition CC
  • Adobe Premier Pro CC
  • Adobe Dreamweaver CC
  • Adobe Illustrator CC
  • Adobe Photoshop CC

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی