آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرامکی :)

به آرامی خدا..

آرام باش، مثل دریا!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

داغونم....

خدایی خیلی زور داره بعد این همه فیزیک خوندن سر این استرس لعنتی امتحانتو خراب کنی...
امروز زنگ آخر امتحان فیزیک داشتیم، با اینکه حتی منبع سوالاتم معلوم بود و من تقریبا اکثر سوالارو حل کرده بودم، باز سر امتحان این استرس لعنتی اومد سراغم، ساعت 12:45 امتحان شروع شد و هفت تا سوال بود که تا ساعت 2 وقت داشتیم، یکی از سوالا دو تا رادیکال زیر هم میفتادن منم از همونجا استرس گرفتم که نکنه جوابم اشتباه باشه، دیگه از اونجا شروع شد، بعدشم یکی دیگه از بچه ها ساعتای 1:10 رفت برگشو داد استرسم شدید تر شد و دیگه کلا تمرکز و خلاقیت لازم برا حل مسئلم همه به هم ریخت...
ساعت 1:15 گریم گرفت، خیلی اعصابم خرد شده بود، با اینکه سه چارتا سوال رو هم ننوشته بودم رفتم برگم رو دادم...
واقعا دیگه نمیتونستم فکر کنم...
واقعا نمیدونم چرا اینطوری میشم، سر امتحانای حفظیم این مشکل وجود نداره ولی سر امتحانات محاسباتی دیگه همه چی واسم بهم میریزه، اصن انگار قدرت تفکر رو ازم میگیرن...
بعدم اومدم خونه با خانواده صحبت کردم قرار شد برم مشاوره...
هییی، خدا...
آخرشم شدم 4.5 از 10 که البته دبیرمون لطف کرد دعوت ولیم نکرد، حالا من مشکلی با دعوت ولی هم ندارم چون خودم رو که میشناسم اعصاب خردیم از این استرس لعنتیه...
الانم که دیگه اصن خیلی داغون شدم انگار انگیزه درس خوندن و زندگی کردن رو کلا از دست دادم...
تا ببینیم چی میشه...
انشاءالله یه روزی میامو میگم این مشکلم حل شد...
انشاءالله...
  • Someone

نظرات  (۱۳)

مگه پسرا هم انقد استرس میگیرن؟!!!
بیخیال ...
چرا آخه؟!
مث من باید عین خیالتونم نباشه :))

+ آهنگ وب قشنگه :)
پاسخ:
آره مگه نباید استرس بگیرن؟؟؟
البته این استرس من غیر طبیعیه...
خوش به حالتون!
+ بله آهنگ زیبایی بود...
چرا استرس ؟! سرِ امتحان کلاسی ؟! با وجود درس خوندن ؟!

چرا واقعا ؟ دلیلش رو خودتون میدونید ؟
پاسخ:
نمیدونم واقعا، آخه اگه درس نخونده بودم که دیگه استرس نمیگرفتم...
دلیلشم واقعا نمیدونم، برا همینه میخوام برم دکتر...
مرید پیر مغانم ز من مرنج ای شیخ / جرا که وعده تو کردی و او بجا آورد
فقط جای پیر مغان و شیخ و وعده ، "امام حسین (ع)" و حضرت ابراهیم و قربانی کردن فرزند رو بزارید.

السلام علیک یا اباعبدالله
نه آخه کمتر پسریُ دیدم انقد استرس درس داشته باشه!
خودتونو داغون میکنین با این کار ...
از چی امتحان میترسین که استرس میگیرین؟!

+ کاش برنمیداشتین آهنگو.
پاسخ:
خب دیگه میگم استرس منم غیر طبیعیه برا همین میخوام برم دکتر...
آره واقعا خیلی چیز بدیه...
خودمم نمیدونم از چیش میترسم، شاید از بد نمره بد گرفتن...
+راجع به کدوم آهنگ حرف میزنید؟؟؟
من فکر کردم آهنگ وبلاگ خودتونو میگید، وبلاگ من اصن آهنگ نداشته، احتمالا یه وبلاگ دیگه هم با وبلاگ من باز کردید برا اون بوده...
من بیام وب شما از آهنگ وب خودم تعریف کنم؟! :)))))
احتمالا چنتا تب با هم باز کردم آهنگ مال وب دیگه ای بوده.

بد نمره گرفتن استرس نداره که! 
چی میشه مگه بد نمره بگیرین؟!
سال چندمین شما؟!
پاسخ:
هه، خب منم همینو گفتم دیگه!

نمیدونم والا، شایدم از معلمش میترسم...
من دوم دبیرستانم...
دوم دبیرستانین بعد استرس دارین؟!
بیخیال بابا ...
منکه پیش دانشگاهی ام انقد راحتم ...
استرس فقط در حدی خوبه که آدمو وادار به یه حرکت کنه.
که شمام میگین خودتون خوب درس میخونین.
دیگه نگران چی هستین؟! درست میشه همه چیز ...
دبیرش بداخلاقه؟!
پاسخ:
نه بداخلاق نیست، خیلی استرس میده!
  • احسان کفشدار گوهرشادی
  • :|
    تو دوم دبیرستانی؟
    المپیاد می‌خونی یا نه؟
    اگه نخونی سه سال از عمرت به هدر می‌ره ها!
    پاسخ:
    اره دومم، المپیادم میخونم!
    تازه المپیاد فیزیک!!!
    :| حال ندارم از بدبختیام بگم فقط بدون بد بخت تر از تو هم هس:|
    پاسخ:
    هه، باشه :))
    تو مجبوری از دوم دبیرستان استرس داشته باشی مای بدبخت مجبوریم از سوم راهنمایی روزی 4  5 تا امتحان داشته باشیم  پس ما چی بگیم ؟

    :| حال ندارم از بدبختیام بگم فقط بدون بد بخت تر از تو هم هس:|
    دقیقا
    پاسخ:
    من دارم استرسمو دیگه کاهش میدم، شما هم سعی کنید همین کارو بکنید...
    hhhhhhhhhhhhhhhhh

    fizik :D
    estress:D

    =))  

    shoma jigare dabiri entezar dashti davat valitam bokone??????:D:D:D
    پاسخ:
    نه بابا این حرفا چیه، ایشون لطف دارن :))
  • توله حاجیتون
  • من خستم حوصله ندارم پستتو بخونم
    اول کامنت میزارم هر وقت ک خسته نبودم میرم می خونم(فک کنم هیچ وقت)


    ولی ما f8 ای ها مخصوصا 202 ای ها خیلیییی بد بخت تریم:))))))))))))))
  • توله دیگه
  • ینی چی انگیزه زندگی کردنو از دست دادی....
    اونم فقط برا یه 4.5 از 10.... :////////
    ارزششو نداره =///////

    به نظرم وقتشه که بیای اینجا بکی این مشکلت حل شده :)

    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی